cu mintea numai la tine!

La multi ani iubirica!

Azi e ziua ta, si nu pot sa nu iti spun LA MULTI ANI! Si asta pentru ca te port in minte mereu, nu e zi sa nu ma gandesc la tine, la noi, pur si simplu nu te pot uita! Imi doresc sa am vesti de la tine, sa stiu ca esti bine…Imi doresc sa te aud, sa te privesc…

Iti urmaresc cu interes noua ta activitate,imi place cum cresti usor dar sigur si iti doresc succes! Sper sa nu abandonezi si proiectul asta…

Simt ca nu imi gasesc cuvintele, scriu greu, pentru ca mi-e tare dor de tine. Dor de ochii tai, de glasul tau…dor de pielea ta, sa o ating,sa o miros…dor de buzele tale, de sanii tai, de sfarcurile alea fabuloase, imi e dor sa le sug, sa le rontai…imi e dor de feminitatea ta, de labiile alea dulci si delicate, de clitorisul mic si semet…mi-e dor sa le gust, sa le ling, sa ma hranesti cu nectarul tau asa cum o faceai odata si cand ajungi la orgasm, sa ma hranesc cu el, sa te privesc cum tremuri, cum te detasezi de lumea asta, cat de profund il traiesti iar cand te linistesti sa ma primesti in tine! Sa te umplu cu barbatia mea, sa simt cat de fierbinte esti, sa terminam impreuna si sa te umplu cu seva mea. Sa adormim imbratisati, sa iti soptesc cat de minunata esti si cat demult te iubesc!

Dar stiu ca toate astea sunt doar vise, asa ca, inca odata, LA MULTI ANI, sa fii fericita!